30 december

Hejhej! ♥
Det har varit en varm och ganska rolig dag.
Det har hänt så mycket roliga och läskiga saker idag.

Dagen började med att gå upp tidigt för att våran taxi/lastbil skulle hämta hela familjen på vårt hotel.
Han kom vi 11 tiden så då skulle vi alla sega människor va klara, hahaha. Men det va vi, känner mig stolt.
Men vi åkte ca 13 minuter för att komma fram till dit vi skulle, så mötte en tjej oss som skulle vara våran guide.
Först så skulle vi åka på jätte stora elefanter, det va jätte skoj.
Jag fick en ring och ett halsband av han som körde min och mammas elefant så jag är förlovad med en elefantman, hahahha.
Men efter elefantturen så va det en show med två elefanter, Marine och Yotoo.
Dom va jätte söt, jag fick en puss av Marine.
Efter elefantshowen så va det apshow. Inget att berätta om. Inte alls skoj!

Vi körde fyrhjulig och det va första gången för mig.
Inte min grej alls, det va sjukt tråkigt... Dog ju nästan.
Men Martin tycxket det va skoj, men han hade gjort det några gånger innan också.
Madde ramlade av också, och slog sig jätte mycket, har ett blåmärke/skrapsår över hela högrabenet.  AJ!
Hon svimmade rakt i armarna på Martin, tycker fan synd om honom. Se sin tjej bara ramla ihop i en hög är inte skoj. Men det gick bra med henne, hon har bara jätte ont i benet men annars är det bra.

 




__________________________________________________________________________

Men när vi kom tillbaka till hotelet så gick vi alla ner till stranden för att sola och bada.
Jag somnade i min solstol som vanligt och dom andra vet jag inte vad dom gjorde.

På kvällen så gick vi ut för att äta, men vi åkte först till ett köpcentum för att köpa lite grejer.
Sen så gick vi till en engelsk resturang för att äta, det va inte alls god mat där.
Blir väll godare mat imon, NYÅR!!

Hoppas ni har det bra och kommer ha ett bra nyårsfirande imon.
Så kommer det inlägg hur min nyårsklänning kommer se ut och hela jag kommer se ut imon.
Många pussar till er alla . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0