jag har tråkigt okej ?!

Nää, nu har jag riktigt tråkigt. ;oo
Jag sitter här i min säng och lyssnar på musik.
Kanske ska kolla film sen, men vet inte vilken :/
Aja, här kommer lite frågor bara för jag har så otroligt tråkigt.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? tror det ((:
2. Höll du några av dina nyårslöften? vet inte, tror inte jag sa några ens
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? jaao ((:
4. Dog någon som stod dig nära? japp ://
5. Vilka länder besökte du? Danmark, Öserrike, Thailanad, Tyskland ((:
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? vet inte ^^
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? hmm, det är många ^^
8. Vad var din största framgång 2009? vet inte
9. Största misstaget? att va så jävla BITCHIG !!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jaao
11. Bästa köpet? vet inte ^^
12. Vad spenderade du mest pengar på? paj och glass på donken ^^ hhahaa
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? vännerna :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? ''tjena tjena'' och ''sexy bitch''
15. Var du gladare eller mer ledsen i år jämfört med tidigare år? både och tror jag
16. Vad önskar du att du gjort mer? inte gjort sånna misstag jag har gjort
17. Vad önskar du att du gjort mindre? vet inte
18. Hur tillbringar du julen? olika varje år
19. Blev du kär i år? aa
20. Favoritprogram på TV? vet inte
21. Bästa boken du läste i år? ''pojken som kallas för det''
22. Största musikaliska upptäckten? venne:P
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? jaa!
25. Något du önskade dig men inte fick? japp!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? va med kompisar tror jag :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? japp.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? fjortis till mig själv ((:
29. Vad fick dig att må bra? all bra kärlek och alla vänner<3
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ingen ?
31. Vem saknade du? massa (L)
32. De bästa nya människorna du träffade? Emil, Kristoffer, Mathias, Amanda, Jasse, Leon, Sofia och August <3

 

 

Jag vet att ni kanske inte kommer orka läsa allt men aja.
Jag har tråkigt ^^

Puss . (L)


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!



nu är det daxs för lite reklamering på min blogg, och jag vill gärna att du ska vara med. jag komemr inte göra så du eller någon annan ser "dålig ut", jag skriver att ni varit inne på min blogg och osv, så kanske du får mer läsare (?). Om de är "Ok" för dig, kommentera då de i mitt senaste inlägg.



Tack i förhand, vilket du än väljer!



ha en bra dag, kram Therese<3

2009-12-27 @ 20:34:30
URL: http://turelur.blogg.se/
Postat av: Rebeckalernhede

Haha jag har läst vartenda ord på min blogg nu haha! Anlednkngen vat att emil och hans lillebror spelar call of duty men nu är det min tur så jag skruver inte lika löngt meddelande eftefsom att jag skriver på hans korkade iphone mobil såååp jaaa ha det bra jag saknar dig ! <3

2010-01-06 @ 18:42:26
URL: http://rebeckalernhede.blogg.se/
Postat av: Rebecka babuuuuuu ' :)

Ojoj lite stavfel här o där men du överlever nog ^^

2010-01-06 @ 18:46:39
URL: http://rebeckalernhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0