Middag med släkten

Hejhej ! ♥

Då va det dags att fixa sig för att fira ''jul'' med pappa, farfar, Madde, Liz, m.m.
Ska väll bli kul, eller nått. Har inte träffat dom på länge så det ska väll bli trevligt.
Men det blir la trerätters idag tror jag, som alltid typ. Mycket mat men ändå är det så gott.




Utan dig är jag inget
Du är den som får mig känna vinden
Skulle inte kunna klara mig utan dig
Mitt liv är uppbygt av den kärlek du ger mig
Skulle kunna göra vad som helst för dig
Att få dö vid din sida skulle vara den plats jag skulle vilja dö på
Jag litar på dig, jag tror på dig

Till min Emil Wall, du är min ängel. ♥
Jag saknar dig mer än allt annat på jorden.
Jag älskar dig !!


Kommentarer
Postat av: Rebeckalernhede till paula

SAKNAR DIG MED!

2009-12-24 @ 00:29:19
URL: http://rebeckalernhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0