Schteeeeeekt idag ^^

Hejhej ! ((:
Nu är klockan 12:43 här i Thailand och klockan är väll a 06:43.
Jag har just kommit in ifrån stranden, har solat i ca en timme kanske och snart ska vi käka lunch.
Har varit en lugn dag hit tills, vaknat, ätit frukost och sen ner till stranden och solat bara. Börjar bli ganska brun nu med, wiiie. ^^ 


Idag blir det väll bara att sola och shoppa.
Har hittat en grymt söt klänning, måste verkligen ha den.
Här i Thailand så kostar den 400 med deras pengar och om man tar det på svenska så detlar man det med 4 och då blir det 100 svenska. BILLINGT... hahhaha om man skulle hitta den i sverige så skulle den tyo kosta runt 350 kanske. Så det är jävligt billigt.

Nää, nu går jag nog ner till stranden och solar en stund till.
Puss på er alla (L)

Kommentarer
Postat av: Peteer Stridsberg

Hej Gabbie såg din nya bdb fören i dag :O <3

Jag lovar att jag ska kommentera så fort du tackar ja till vän på bdb så ja kan kommeteraa din fina bilder <3:D

Jag har saknat dig framför msn gabbie så vi får börjar och prata igen <3

Jag vill bara få dig på bra humör och få dig glad sötnos <3:D

Från

Din Peter Stridsberg

2009-12-27 @ 00:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0