Seg dag ...

Hejhej! ت
Det har verkligen varit en sjukt seg dag idag.
Sovit halva dagen och när jag väl va uppe så skulle vi direkt äta. Det är inte så speciellt gott att äta ca 10 minuter efter man har vaknat, men det va god mat och fint väder ialla fall.
Efter maten så gick jag och solade en stund, sen kom Anders och sa att jag va tvugnen att göra lite läxa.
Jag låg kvar en stund men efter ca 15 minuter så gick jag upp till rumet och satte mig på balkongen och läste lite NO (rymden) det gick la bra, behövde inte göra speciellt mycket. Blir mer imon tror jag. Det va sjukt skönt att bara sitta och ta det lugnt.

På eftermiddagen så gick vi in mot centum för att äta middag.
Madde och Martin hade hittat en svenskreturang på dagen när dom gick och kollade runt lite, så vi gick det.
Det va as god mat såklart, allt va svenskt. Ägaren hette Erik och han va jätte trevlig. Han busade lite med Jossan.
Men det va en god middag. Det va ialla fall tema SPORT där inne. Det va IFK göteborg, GAIS, djurgården, AIK, m.m där inne.

Jag hade hemlängtan innan vi gick in där, nu har jag det ännu mer.
Vill bara hem nu. Men ska bli kul med elefantsafari imon.
Men nu är det ca 18 dagar kvar tills jag är hemma. ♥

Puss . ♥




gabriellasofiehaman ♥ annamariaemanuelsson

Tack att du finns hjärtat mitt.
Du finns alltid där i alla lägen.
Varje gång jag behöver snacka med någon så kan jag alltid ringa dig.
Att ha en sån bra vän som dig går inte att hitta.
Det finns bara en Anna Maria Emanuelsson och det är du.
Jag älskar dig och det kommer jag alltid dör.
Tills döden skiljer oss åt eller om jag ska säga det på mitt sätt: Innan vi går till graven med leendeläppar.

Till min Maria ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är den bästa! Kommer aldrig hitta någon som dig Gabriella <3 Nu bara jag gråter så vet inte vad jag ska säga men älskar dig <33

2009-12-29 @ 17:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0