uppdatering för helgen

TjenaTjena! ♥
Det är söndag kväll och jag har just ätit och nu sitter jag här och typ tar det lugnt och lyssnar på musik.
Det har varit en mycket anorlunda vecka. Två bränder har varit på skolan denna veckan. Lite läskigt, men i fredags så kunde hela skolan brunnit upp och det är samma sak som att jag kunde ha DÖTT. LÄSKIGT!!
Men som tur va så gjorde den inte det och jag lever och det är ju tur.

Men efter skolan så drog jag, Mia och Jasse in till kungälv för att träffa Simon och Filip.
Inte så skoj, så jag, Mia och Jasse drog hem till Jasse och fixade lite.
Och efter vi hade fixat lite så drog vi till donken och spanade in lite killar och jag kände typ alla som gick in.
Hahhaha, vi hade iskrig utanför också. Hahhaha, gud va jag skrattade.
Sen sog jag och dansade utanför hemmakväll och då va Alex där, hahha, men som tur va så såg han mig inte, eller det tror jag inte attah an gjorde i alla fall.
Men jag drog typ ham då, men när jag kom hem så snackade jag med en massa roligt folk.

På lördagen så vaknade jag ganska tidigt, klockan var väll runt 9 när jag vaknade, men typ vid 11 så ringde jag Maria. Typ vid 1 så kom hon hem till mig och vi fixade oss, för vi skulle till Liseberg. 
Det va ganska tråkigt men när vi väl gick runt själva så va det jätte skoj, vi satt och sjung typ hela tiden. 
Hahhaha, skoj skoj. 
Och här kommer lite bilder ifrån Liseberg med. 















Söndagen har inte varit så spännade, har ara tagit det lugnt, städat lite.
Inte så mycket mer, bara softat. As gött har det varit.
Bara gjort mina vanliga söndags sysslor, städat, duschat och så. Eller jag har kollat vad jag ska ta med mig till Thailand också. Jag drar ju om ca 13 dagar tror jag, ska bli så otroligt roligt. 



 


Kommentarer
Postat av: bbbeccaa.

jag har också en sån snygg tröja! :D<33

sakar dig min ''paprika''.. :/(L)

2009-12-25 @ 13:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0