2010 = nytt år och ny stil (: Rösta fram vilken stil DU tycker jag ska ha

TjenaTjena . ♥
Jag har fått tankar om min nya stil som börjar när 2010 börjar eller inte percis när 2010 börjar men runt när jag fyller 15 år (2 februari). Det är också då jag ska pierca mig i naveln, näsan och kanske i överläppen.
Ska nog färga håret brunt eller svart igen, det blir nog brunt men får la se vad ni tycker. (:

Frisyr:
Frisyren vet jag inte än, men jag tror jag ska spara och försöka få det nästan så långt som Fokis.
Älskar verkligen hennes hår, så otroligt fint är det.
Eller så täckte jag klippa av det typ.. Runt axel längd och klippa lugg.
Vad tycker NI ?  (:

Kläder
:
Kläderna är mycket viktigt i stilen tycker jag, eller aa.. Det är ju kläderna som gör stilen kan man ju säga.
Jag är en tjej som älskar tights och jeans. Visst mjukis är jätte mysigt att ha men det är inget jag kan gå omkrig i när jag är i stan eller i skolan.
Långa linnen och tjocktröjor är det jag kan ta på mig.
Som exempel så tycker jag själv att ett par jeans tights, långt svart linne med vitt långt linne över och en stickad tjocktröja som är ljus rosa är så sjukt fint.
Älskar att inprovisera med kläder. Så det blir något nytt.

Smycken/Piercingar:
Smycken är en hel del som piffar till min stil.
Om jag inte har ett par örhängen på mig så måste jag ha ett halsband eller nått liknanade på mig.
Piercingar är också ett smycke för mig. Ja ghar tyvärr inga piercingar, men jag har fyra hål i öronen.
Men när jag fyller 15 så blir det tre piercingar. Naveln, näsan och överläppen.

Skor:
Skor är inget kläder för mig utan det är något speciellt som man kan klä upp sig med.
Det är skorna som får stilen att se bra ut när man är på fest eller är på stan.
Inga snygg skor = ingen snygg stil.
Så är det bara, lär dig det.

Smink:
Att hålla kolla på mitt smink så det inte blir för mycket eller för lite.
Men ibland blir det att jag inte alls har smink på mig.
Om man inte ska ha smink på sig så ska man inte ha något på sig tycker jag.
Om man inte ska ha någon foundation på sig så ska man inte ha mascara eller läppglans/läppstift på sig.
Det ser inte bra ut om man bara har något på sig.















Kommentarer
Postat av: .

men hallååå, kuligt

2009-12-05 @ 00:46:55
Postat av: Rebeckalernhede till Linda:

kuuuuuuuuuuuuul

2009-12-07 @ 19:17:24
URL: http://rebeckalernhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0