Jag älskar dig

Att få sitta på ett berg och kolla på solnedgången med dig är som en dröm
Att känna din arm runt mig är helt otroligt
Att bara få höra in röst är så otroligt skönt
Att få höra frågan ''vill du hänga med in?'' är så underbert
Att få känna dina läppar emot mina är så otroligt skönt
Att få kyssa dina läppar emot mina är så otroligt härligt
Men sen vakna upp ur denna dröm är ett rent helvete

Jag älskar dig
Och mina tankar är enbart om dig



Fotograf: Peter Stridsberg


Fotograf: Peter Stridberg


Älskar dina bilder Peter.
Dom är så otroligt fina.
Älskar dom verkligen, och tack att du vill hjälpa och fota mig när jag fyller år.
Tack bästavän <3
Puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0